Søknad om opptak ved Bibelskolen Fjellhaug

Vi har fortløpende inntak etterhvert som søknadene kommer inn. Fyll inn søknadskjemaet under her og send inn. Hvis du ønsker skjema på papir, kan du kontakte skolen.

Undervisningsspråket i Bibelskolen Fjellhaug er norsk. Søkere fra land utenom Norden må på søknadstidspunktet dokumentere ferdighet i norsk språk gjennom å ha bestått språktest på nivå B2 (Bergenstesten).

Inntaksreglementet vårt finner du her:

NB! Søknad til linjen ungGlobal sendes inn på et eget skjema. Det finner du her.

SØKNADSKJEMA

Gaming - Bibel, Gaming og Digital kultur

Hvor hørte du om oss?
Stand, sosiale medier, venner eller familie?

Dersom du søker Musikk ønsker vi at du oppgir to instrumenter i prioritert rekkefølge med ditt hovedinstrument først. I tillegg må du sende inn demo til bibelskolen@fjellhaug.no. Du kan vente til etter samtalen med kontaktlærer om du er usikker på hvordan du skal gjøre det.

Dersom du søker Gaming ønsker vi at du at oppgir hvilket spill ønsker du å fordype deg i (f.eks. LoL, CS:GO, Dota2, Star Craft 2, HoTS). Skriv også om du selv har med deg/skaffer eget utstyr til bruk på linjen.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.