Fasiliteter

Treningsstudio og gymsal

Skolen har et eget treningsstudio til fri benyttelse for våre elever. Her kan du trene styrke med egenvekt, vekter og ulike apparater. Her er også tredemølle og spinningsykler.

Skolen har også en egen gymsal som benyttes mye til fotball, volleyball, basket, innebandy eller andre lagidretter.

Rett ved skolen ligger to beachvolleybaner og flere tennisbaner.
Discgolfbanen "Muselunden" ligger 8 minutter gange fra skolen.

Takterrasse, kaffebar og bibliotek

På toppen av studentheimen på Fjellhaug har vi en stor takterrasse med en av Oslos flotteste utsikter. Her ser du hele byen i både soloppgang og sol-nedgang, eller kanskje en spennende tur med utsikt over "Oslo-by-night"?

Er du glad i god kaffe får du Oslos beste og billigste kaffe i Fjellhaugs egen kaffebar: Zanzibar! De som ønsker det kan få gratis barristakurs av skolen. Kaffebaren driftes av elevene selv og er åpen i lunsjen og på kveldstid etter behov.

På Fjellhaug har vi også et av de beste teologiske bibliotekene i landet. Her finner du både de nyeste kristne bøkene fra aktuelle forfattere, eller solid akademisk litteratur på høgskole- og universitetsnivå. Bibliotektet har også en rik samling av ulike kristne tidsskrifter, blader og aviser spredt over to etasjer.

Nyoppussede hybler

I 2022-2023 har vi pusset opp elevhyblene til Bibelskolen. Hyblene fremstår nå i moderne og tidsriktige farger, nye møbler, lamper, gulv og elektrisk.
Hos oss får alle enkeltrom med eget bad som standard. Man kan søke om dublett hvor man har eget rom, men deler bad med én annen.
Alle hyblene har innlagt internett med fiberhastighet.

Samspillrom, studio og øvingsrom

Skolen har to samspillsrom. Det ene har studiofunksjonalitet med eget kontrollrom. Det andre har flygel og kan innrettes etter behov.

Skolen har også 6 individuelle øvingsrom med piano, notestativ og speil for individuell øving. Her kan du heve ditt musikalske nivå gjennom et helt år!