Bli støttespiller!

Fast giver til Fjellhaug

Takk for at du vil stå med Bibelskolen Fjellhaug!

Regjeringens kutt til bibelskolene er et kutt i Kristen-Norges fremtid. La Bibelskole være et tilbud for unge som uavhengig av lommebok kan få bruke et år av livet til å bli glad i Guds ord og vokse i kjennskap til Jesus!

Tusen takk for din støtte!

Opprett fast trekk med Vipps eller AvtaleGiro* og støtt oss med valgfritt beløp i måneden.

*Avtalegiro vil oppføres med "Fjellhaug Internasjonale Høgskole" i nettbanken, men KID-nummeret vil lede gaven til Bibelskolen Fjellhaug om du bruker skjemaet under.

Opprett AvtaleGiro

Andre måter å støtte

Forbønn og gode ord

Skolen trenger nå faste støttespillere, men all
forbønn og positiv omtale av skolen er positivt. Be for elever og ansatte og om at arbeidet må lykkes. Oppfordre ungdommer til å søke seg til skolen!

Fjellhaugbladet

Vi gir ut Fjellhaugbladet sammen med Fjellhaug Internasjonale Høgskole. I bladet kan du aktuelle saker om skole og hverdagsliv herpå Fjellhaug. Ta kontakt med oss dersom du ønsker å motta bladet gratis.

Enkeltgaver & fast giver

Bibelskolen Fjellhaug har allerede mange trofaste givere som sender større og mindre beløp. De fleste er tidligere elever, og vi vil gjerne ha flere slike venner som gir et økonomisk håndslag.

Logg inn for din gaveoversikt på "Min side".

Faste sponsorer

Fjellhaug Utdanningssenter har i mange år hatt gleden av fast støtte fra aktører i næringslivet som står oss nær. Dersom ditt firma ønsker å være sponsor av Bibelskolen Fjellhaug med et fast årlig beløp, så må du ta kontakt slik at vi kan gjøre en avtale.

Vårt kontonummer

Ønsker du rett og slett å sende en gave til Bibelskolen Fjellhaug, kan du bruke kontonummer: 3000 27 52537
Merk innbetalingen med ”Gave til Bibelskolen Fjellhaug”.

NB: Bibelskolen er ikke en del av ordningen for skattefritak. Hvis du skal overføre gaven fra en bank utenfor Norges grenser, trenger du også disse opplysningene:

IBAN: NO 67 30001904252
BIC/SWIFT: SPSONO22

Vipps

Ønsker du å gi en enkelt gave gjennom Vipps, finner du oss på vipps-nummeret #543572.

Vår hovedbank er Sparebanken Pluss i Kristiansand.