Ansatte

Jon Georg Fiske
REKTOR
jgfiske@fjellhaug.no

Jon Georg trives godt ute i friluft, og er en reflektert fin fyr å prate med. En mann med hjerte for både Jesus og bibelskole! Riktig mann på riktig plass!

Helene A. Johansson
Undervisningsleder
hjohansson@fjellhaug.no

Vår blide sørlending som har tilbragt store deler av livet sitt i utlandet i både Peru og Israel. Helene har satt Fjellhaug på kartet for våre naboer på Sinsen og Løren. Ei dame som brenner for misjon og er glad i sang og musikk!

Sondre Lidal
Administrasjonskonsulent
slidal@fjellhaug.no

Born and raised i Kyrksæterøra, og spiller en sentral rolle med å binde skolen sammen administrativt. Fotballentusiast med hjerte for ungdommer!

Torgeir Vigdal
Kontaktlærer KRIK
tvigdal@fjellhaug.no

Torgeir er en sporty mann som gjerne jogger eller sykler til jobben, selv om han skal ut på tur med klassen etterpå. Torgeir er også en veldig dyktig taler som har mye godt å dele med både elever og kollegaer.

Per Ove Malmin
Linjelærer KRIK
pmalmin@fjellhaug.no

Per Ove er en engasjert mann med masse erfaring både fra misjon, KRIK og bibelskole. Han tar gjerne en drøs om livet, og har mange gode råd på lur. Påstår selv at han er ubeseiret i squash.

Janne Mjølhus
Kontaktlærer ungGlobal
jmjolhus@fjellhaug.no

Janne er en global og engasjert lærer som brenner for at elevene skal få et år der Jesus står i sentrum, og hvor de blir utrustet til tjeneste for han over hele verden.

Mari van Haselen
KONTAKTLÆRER LEDER
mvanhaselen@fjellhaug.no

Mari er selvutnevnt bibelnerd, digger smågodt og tegneserier. Vi er heldige som har Mari og på laget!

Jan Magnus F. Lillebø
Kontaktlærer Etterfølger og bibellærer
jmlillebo@fjellhaug.no

Vår syngende sunnmøring. Med sin høye latter er det ikke umulig at du kan høre han der du sitter akkurat nå. Vår gode bibellærer og dyktige teolog.

Peter Ljøkjell
KONTAKTLÆRER GAMING (Permisjon 23-24)
pljokjell@fjellhaug.no

God stemning er det alltid rundt vår trivelige trønder. Som regel finner du han bak tastaturet i et spill med en god historie, men han takker sjelden nei til et sett med volleyball!

Line Stordal Raknes
Kontaktlærer Musikk (permisjon ut 2023)
lraknes@fjellhaug.no

Vår blide sørlending, Line, har master i musikkvitenskap fra UiO og har bred erfaring som lovsangsleder på flere festivaler i Norge. Hun er (over gjennomsnittet) opptatt av interiør og sier selv at hun har drømmejobben!

Linda Holm Hansen
Kontaktlærer Musikk (vikar 2023)
lhhansen@fjellhaug.no

Vår sjarmerende trønder, Linda, er vikar for musikklæreren vår Line i 2023. Med sitt livlige vesen og musikalske hjerte tar hun musikklassen til nye høyder. Linda er utdannet sanger fra København og har jobbet med musikk i menighet og skole i mange år.

Rikard Sjånes
Linjelærer Musikk
rsjaanes@fjellhaug.no

Rikard er vår dyktige samspillslærer og trubadur. Du har kanskje sett han på store scener i lovsangs-Norge, eller i musikermiljøet i Oslo. Denne nordlendingen blir man bare glad i.

Harald Tjervåg
Skolediakon
htjervaag@fjellhaug.no

Kanskje kjenner du denne bergenseren fra prekestolen, volleyballbanen eller fra en kveld med brettspill? Harald elsker Jesus og ungdom og er vår gode samtalepartner og diakon.

Daniel Tonheim
Ungdomsarbeider
dtonheim@fjellhaug.no

Med beina trygt på den jærske jorda er Daniel en solid ung mann som trives godt i en god drøs om livet og troen.

Stipendiater
Våre miljøarbeidere

Magnus, Noah, Ebba, L, Ebba F, Kristine, Samuel, Emma og Marthe Kristine er årets "stipper"! Vi er heldige!

Fjellhaugteamet
Omreisende ressurs

Teamet vårt er en ressurs med andreårselever som reiser og besøker skoler, leirer og lokallag i Sør-Norge for å fortelle om Jesus!

Årets team består av Ebba, Isak, Johanna og Irene. For en herlig gjeng!