Besøkshelg og misjonsfestival 2024!

Lurer du på om du skal begynne på Fjellhaug?

Den 31. okt. til. 03. nov arrangerer vi Frontline Misjonsfestival i Oslo i samarbeid med Misjonssambandet ung og Misjonssalen Oslo. Festivalen arrangeres i skolens lokaler, mens kveldsmøtene arrangeres i Misjonssalen.

Frontline er en misjonsfestival som eksisterer for å utfordre, utruste og inspirere mennesker til å leve liv for Jesus Kristus og være Hans disipler. Så dette vil uansett bli ei spennende helg! Det blir møter, seminarer, aktiviteter - i tillegg til en mulighet for å bli enda bedre kjent med Bibelskolen Fjellhaug.

Program spesielt for besøkshelg-besøkende:

lørdag vil vi ha to seminarer fra Bibelskolen Fjellhaug. Begge holdes på Fjellhaug.
11.00-11.45: "Min vei til misjonsengasjement" her møter du tidligere elever fra de siste årene som vil snakke om hva misjonsoppdraget preget livene deres.
12.00-12.45: "Hvorfor forlater unge troen, og hva kan vi gjøre for at flest mulig beholder troen?"

13.00-14.30: Pizza og bli-kjent med lærere og hverandre.

14.30-16.00: Mulig å henge med andre som skal gå Fjellhaug, og reise sammen ned til Misjonssalen.

Etter seminarene vil vi ha en samling i dagligstua på Fjellhaug for de som går i vg3 eller som vurderer å gå på Bibelskolen neste skoleår 25/26. Det blir servering av gratis pizza som lunsj, konkurranse, elevhistorier, info om Fjellhaug, møte linjelærerne og andre som søker samme linje, få svar på dine spørsmål og tilbud om omvisning på skolen.

Fullstendig program for Frontline finner du her.

Mer informasjon og påmelding:

Informasjon fra Frontline finner du i Facebook-arrangemenetet.

Meld deg på Frontline på denne linken.