Hjertelig velkommen!

Program åpningshelg

Selve programmet for åpningshelgen starter lørdag kl. 17.00 med åpningsmiddag for elever og ansatte. Det er likevel mulig å flytte inn på rommet fra fredag kl 16.00 om du skulle ønske det. Vi vil gjerne høre fra deg dersom du ikke kan møte til åpningen av skoleåret lørdag 15.aug.

Fredag 14. august

Ca 16.00         Rommet ditt er klargjort for innflytting

En lærer er tilgjengelig og resepsjonen er åpen frem til kl 23.00. Vi setter frem boller og saft/kaffe/te fra ca. kl. 20.00.

Lørdag 15. august

09-10.00        Frokost i matsalen

13.30              Bagetter og saft/kaffe – det vil også være baguetter til foresatte.

17.00              Åpningsmiddag

19.00              Samling i auditoriet for elever og ansatte.

Klassesamlinger. Kaffe og kaker etter klassesamlingene

21.00              Kveldsmøte i auditoriet

Søndag 16. august

09.00 - 1000    Frokost

10.30                Formiddagsmøte i auditoriet

12.00                Moro i hagen. Vi leker og blir kjent.

17.00                Kaker, kaffe i dagligstuen.

Muligheter for brettspill i dagligstuen/ volleyball i gymsalen eller beachvolleyballbanen

20.00                Pizza på taket (eller inne, dersom det er dårlig vær)

Mandag 17.06 starter vi med felles morgensamling, etter frokost. I løpet av den første uken skal vi bli godt kjent. Det vil bli noe undervisning og noen utflukter til noen av de mange tingene Oslo har å by på. Det er bare å glede seg!

Litt om smittevern

Det er blitt utarbeidet en smittevernveileder for skoler, som vi på Fjellhaug forholder oss til. Formålene med rådene i veilederen er å begrense smittespredning av covid-19. De tre grunnpilarene for å bremse smittespredning er i prioritert rekkefølge:

1.     Syke personer skal ikke være på skolen

2.     God hygiene

3.     Redusere kontakthyppighet mellom personer

Dette er også pilarene vi arbeider ut fra på Bibelskolen Fjellhaug, og dere vil få mer info om smittevern når dere kommer til skolen. Vi vil her likevel minne om det viktigste:

·       Dersom du er syk, eller har symptomer på sykdom, kan du ikke komme til skolen, men må bli hjemme til du har vært symptomfri i 1 dag eller til når legen sier at du er smittefri. Gi oss da beskjed om at du kommer senere.

·       Det er viktig med god hånd- og hostehygiene

·       Det er viktig å overholde 1-metersregelen både ute og inne (inntil ny beskjed er gitt).