Åpningshelg 2023

Velkommen til skolestart

Det nye skoleåret nærmer seg med stormskritt og her får du programmet for åpningshelgen. Selve programmet for åpningshelgen starter lørdag kl. 17.00, med åpningsmiddag for elever, foresatte og ansatte etterfulgt av samling i auditoriet. Det er likevel mulig å flytte inn på rommet fra fredag kl 16.00 om du ønsker det. Sjekk gjerne ut infoheftet og sommerbrevet fra linjelærer hvis det er noe du lurer på.

Overnatting: Vi har noen få ledige rom for utleie, så her er det førstemann til mølla som gjelder. Ta kontakt med utleie(a)fjellhaug.no hos Fjellhaug Eiendom for booking. Ellers er det rikelig med overnattingsmuligheter i Oslo. Haraldsheimen vandrerhjem ligger like i nærheten av Fjellhaug og tilbyr rimelig overnatting.

Parkering: Vi har god kapasitet og det er gratis å parkere på Fjellhaug sitt område.

Program for helgen

Fredag 18. august

16.00 Rommet er klargjort for innflytting

Kaffebaren Zanzibar er åpen. En lærer er tilgjengelig og resepsjonen er åpen frem til kl.23.00.

Vi setter frem boller og saft/kaffe/te fra ca. kl. 20.00. Omvisning på skolen til oppsatte tider både fredag og lørdag.

Lørdag 19. august

09.30 - 10.30 Frokost i matsalen

13.30 Noe å bite i utenfor matsalen

14.00 Aktivitet i gymsalen (for de som vil)

17.00 Åpningsmiddag for elever med foresatte og ansatte

19.00 Åpningsfest i auditoriet for elevene, foreldre og ansatte med påfølgende klassesamlinger

20.30 Kaffe og kaker i dagligstua for foresatte. Elevene blir med etter klassesamlingene.

Søndag 20. august

Program på søndag er kun for elever

09.00 - 10.00 Frokost

10.00 Formiddagsmøte i auditoriet

11.30 Tur til Steinbruvann i Nordmarka

Vi tar med mat og blir kjent. Kanskje blir det bading?

16.00 Fotografering av elever

Kaker og kaffe i dagligstua. Muligheter for ulike aktiviteter.

19.00 Pizza

Mandag 21.08 starter vi med felles morgensamling i auditoriet klokken 08.30. Frokost serveres fra kl 08.00-08.30.

I løpet av den første uken skal vi bli godt kjent. Det vil bli noe undervisning og turer rundt omkring i den fantastiske byen vår.

Det er fortsatt noen dager igjen til skolestart og kjenner du noen som enda ikke vet hva de skal i høst har vi noen få restplasser på enkelte linjer. Sjekk ut linjetilbudet og søk på denne siden.

Vi gleder oss til å treffe deg!