Velkommen til avslutningshelg 23-24!

Vi har mye å være takknemlige for, og mange gode minner å se tilbake på etter et år på bibelskole! Vi har fått venner gode venner for en tid, og noen kanskje for resten av livet. Viktigst av alt har vi hatt god tid til å lese, lære og leve Guds ord, og vokse i tro og kjennskap til Jesus Kristus!

Denne siste helga skal vi sette et verdig punktum for året. Foresatte og søsken til våre elever er derfor velkommen til konserten med musikklassen på fredagskveld, og hele programmet på lørdagen.

Påmelding til avslutningsmiddagen gjøres i DETTE SKJEMA innen søndag 02. juni. Påmeldingen er stengt. Pris: 150 for voksen, kr 75 for barn under 12 år. Betales via vipps ifbm. middagen.
Overnatting kan bookes på Fjellhaug etter første mann til mølla på utleie@fjellhaug.no, men det er også rikelig med overnattingsmuligheter i Oslo. Haraldsheimen vandrerhjem ligger like i nærheten av Fjellhaug og tilbyr rimelig overnatting. Flere hoteller på Hasle eller Økernportalen er i gangavstand til skolen.
Parkering har god kapasitet og er gratis på Fjellhaug sitt område.

Fredag 7. juni:

20.00    Konsert ved Musikklassen i auditoriet.

21.30    Kaker o.l., kaffe og saft i dagligstua. Åpen Zanzibar (kaffebar).

Lørdag 8. juni:

09.00-10.00 Flexi-frokost

11.00    Noe å bite i og drikke står fremme i foajéen.

12.00    Fotografering i AUDITORIET, klassevis og hele skolen.

13.00    Høytidelig vitnemålsutdeling i AUDITORIET.

14.00    Avslutningsmiddag i matsalen.

16.00    Takk for i år! Dette året vil vi aldri glemme! 😊

Søndag 9. juni:

Hybel må være flyttet ut og nøkler levert i løpet av søndagen. Hybler sjekkes mandag. Dersom det ikke er noen mangler vil depositumet bli tilbakeført i løpet av juni måned.

SE ALLE