Ettåring Åkra Bedehusforsamling, Karmøy

Brenner du for at barn og unge skal finne sin plass i menigheten og få en engasjerende og læreriktrosopplæring? Da har vi en kjempemulighet for deg! Vi har mange barn og unge i vårt nærmiljø som vi ønsker å gi trygge og gode rammer for, i tro og liv. Som vår barne- og ungdomsmedarbeider vil du jobbe i tettsamarbeid med tjenestegruppene og ledelsen i forsamlingen.

Vi håper du vil bidra til å videreutvikle arbeidet med din kompetanse og kreativitet, for å nå barn og unge på Åkrehamn.

Åkra Bedehusforsamling en spennendeforsamling som ønsker å ha søkelys på barn/unge

Forsamlingen har et omfattende og mangfoldig arbeid, rettet mot ulikealdersgrupper, behov og livsfaser. Forsamlingens visjon er "Sammen med Jesus – Ut til mennesker". Forsamlingen bruker Awana trosopplæring og har ett kontinuerlig barne- og ungdomsarbeid med kor og foreninger.

Er du barne- og ungdomsarbeideren vi er på jakt etter, så hører vi gjerne fra deg!

Ta gjerne uforpliktende kontakt med formann Torgeir Grindhaug på 982 85 955. Se forsamlingens hjemmeside for mer info: www.bedehuset.net

Søknad sendes på e-post til formann Torgeir Grindhaug: torgeir(a)hellvikhuskarmoy.no

Arbeidsoppgaver

• Lede og videreutvikle trosopplæringstiltak fra 0 til 19 år