Hils på vår nye administrasjons-konsulent!

Av Jon Georg Fiske, Rektor

Siste signering til Bibelskolen Fjellhaug før sommeren slo inn var Sondre Lidal, en trivelig trønder som skal herje på kontoret som vår nye administrasjonskonsulent!

Den fotballinteresserte økonomen var ikke sen med å søke når muligheten åpnet seg, han sier:

- Et år på bibelskole er den beste investeringen unge mennesker kan gjøre. Man får vokse som menneske i trygge omgivelser og får etablert et godt kristent nettverk, men først og fremst en mulighet til å bli bedre kjent med Gud og ta nye steg i troen på Jesus. Det å få lov til å være med og legge til rette for det ser jeg på som et privilegium, og det var umulig å si nei når muligheten åpnet seg.

Klar for jobben

Lidal er 28 år, gift og bor i Ski utenfor Oslo. Han er utdannet økonom ved NLA Hauge School of Management og har studert Bibel og misjon ved Fjellhaug Internasjonale Høgskole. I løpet av det siste året har han arbeidet ved Fjellhaug Int. Høgskole som markeds- og informasjonskonsulent. Han har en variert bakgrunn som frivillig i kristent arbeid, deriblant KRIK og menighetsarbeid. Han har selv gått bibelskole, og vært miljøarbeider ved Vestborg vgs.

Motivert

Lidal starter i august i 80% fast stilling, og vil spille en sentral rolle med å binde skolen sammen administrativt. Oppgavene vil stå i kø med både økonomi-, markeds og administrasjonsarbeid.

-Jeg gleder meg til mange ting. Blant annet ser jeg fram til å jobbe sammen med kjekke kollegaer som brenner for at ungdom skal bli bedre kjent med Bibelen.Også blir det sikkert en del fotballprat med elevene, så det tror jeg blir bra.

Bibelskolen er glad for å få Sondre med på laget, og ønsker han hjertelig velkommen til oss!