Miljøarbeider Tryggheim vgs 24-25

Miljøarbeider er en person mellom 19-21 år som liker å være til stede i miljøet og som ønsker å bety en forskjell for elevene og deres fritid. Dagene er like ulike som elevene og årskullene. Derfor kan nettopp du og din person passe perfekt til oppgaven!

Kan det væreaktuelt for deg? Dette er en viktig og meningsfull stilling! Miljøarbeiderne går inn i skolens miljøteam, med arbeidsoppgaver knyttet til miljø, kristentarbeid, omsorg for enkeltelever og praktiske oppgaver. Miljøfremmende tiltak, aktiviteter knytt til idrett, friluftsliv, spillekvelder, turer, filmkvelder mm. Miljøarbeiderne er også med i det kristne arbeidet, både som kristent forbilde og gjennomplanlegging og organisering av oppgaver som Bibel-lesing, møtevirksomhet og bibelgrupper sammen med ungdomsleder.

Du får dekket mat og bolig, i tillegg til stipend fra Lånekassen. Det er også mulig å være prøvevakt og lignende om du vil tjene litt ekstra.

Som en del av ettåringsstillingen er du elev på Etterfølger på Bibelskolen Fjellhaug. Det innebærer 7 samlinger i Oslo gjennom skoleåret. Her møter du igjen gamle kjente fra bibelskolen, og du får påfyll og avkobling.

Gjennom arbeidet blir du en del av noe utrolig viktig og meningsfylt for våre 195elever på internatet. Vi vet også at det blir et meningsfylt år for deg, med mange gode erfaringer og minner for livet.

Søknad bør inneholde en kort beskrivelse med hvorfor du ønsker jobben, CV med referanse fra tidligerearbeidserfaring og kristent arbeid. Sendes til laarseth@tryggheim.no.
Kanskje du kjenner noen du kunne søkt sammen med?

Har du spørsmål? Ta kontakt med en av oss:
Ungdomsleder, Lars Aarseth – laarseth@tryggheim.no /480 78 960
Sosiallærer, Anne Kristine Tengesdal – atengesdal@tryggheim.no /952 19 730